Står for økonomi, bogføring og budget, herunder stævnegebyr, dommerfaktura, kontingentbetalinger, indhentning af fondsstøtte/tilskud, fakturaer til sponsorer mv.
Kasserer sørger for at kontakte revisor og indsende regnskaber til kommunen med henblik på aktivitetsstøtte.
Regnskabet samt næste års budget fremlægges til godkendelse på den årlige Generalforsamling.
Medlem af økonomiudvalget har kontakt til og deltager i møder med TMG hovedbestyrelse.
Udvalget planlægger halfordeling og træningstider.
Søger hele året fondsmidler fx ifm kurser, arrangementer og forløb.
Løbende budget opfølgning, betaling af udgifter som stævnegebyr, dommerbetaling mv.
Oktober-november
• Udsende kontingent og opfølgning
December-Januar
• Sørge for julegaver til trænerne, hjælpetrænere, holdledere og andre frivillige
• Ansøge om aktivitetsstøtte til Aarhus kommune
• Klargøre regnskab til generalforsamling
Februar
• Fremlægge regnskab til generalforsamling
• Fremlægge årsberetning til generalforsamling
• Fordele haltider med hele TMG
April-Maj
• Planlægge træningstider og booke hal. Slåes op på facebook, holdsport og hjemmeside i maj/juni.
• Sørge for gavekort til hjælpetrænere/ trænere som ikke har børn i klubben